Adverteren op LinkedIn

Laat LinkedIn-advertenties jou helpen om meer leads te behalen

Heb jij een doelgroep binnen de zakelijke markt, maar lukt het je maar niet om via online-advertenties op LinkedIn leads te behalen? Bereik je met je gewone posts maar een klein publiek? En ben je sowieso zoekende naar hoe je van je LinkedIn-volgers echte klanten kunt maken?

LinkedIn-advertenties zijn dé manier om meer leads, meer aankopen en meer klanten voor jouw bedrijf te behalen. Maar ja, hoe pak je dat aan, door te adverteren via LinkedIn. Laten we samenwerken, zodat je met jouw online-advertenties op LinkedIn de resultaten behaalt die jij voor ogen hebt.

Herken jij dit?

Stel je eens voor dat je je geen zorgen meer hoeft te maken of nieuwe klanten je bedrijf wel vinden, maar dat ze moeiteloos op jouw site of in je shop komen.

Dat je niet meer elke dag drie social posts hoeft te plaatsen in de hoop dat er een lead uit rolt, maar dat je uit één campagne al meerdere leads én trouwe klanten haalt. En dat dat dan ook nog jouw ideale klanten zijn, die met veel plezier terugkomen.

#wishes

Dus, jij wil niets liever dan…

DB+
$

…binnen een zakelijke markt meer leads, aankopen en klanten behalen door middel van online-advertenties zonder je zelf volledig in LinkedIn te hoeven verdiepen? 

$

…een flinke stijging van je websitebezoekers, en dan specifiek mensen die écht geïnteresseerd zijn in jouw aanbod?

$

…opvallen bij jouw doelgroep op de zakelijke markt zonder dat je aan koude acquisitie hoeft te doen of duurbetaalde middelen moet inzetten?

$

…gericht professionals kunnen bereiken in bepaalde branches of met bepaalde functietitels, ook zonder allerlei mensen koud te benaderen? 

$

…zeker weten dat je het meeste haalt uit jouw budget voor LinkedIn-advertenties én van je campagne een succes maakt?

$

…en dat alles zonder dat je er duizenden euro’s budget tegenaan hoeft te gooien?

Dan hoef je voor het vinden van dé LinkedIn-advertentie expert gelukkig niet heel LinkedIn af te struinen. Jij zit hier goed! Ik ben Sanne, social-media-addict en professional in LinkedIn-adverteren. Ik help jou graag samen met mijn team om met je LinkedIn-campagne wél de juiste klanten te bereiken.

Adverteren op LinkedIn:we pakken het succesvol aan!

Steeds meer mensen zien de kracht in van adverteren op LinkedIn. Facebook en Instagram zijn perfect voor webshops of winkels. Maar wil je een zakelijke doelgroep bereiken? Dan is LinkedIn the place to be. Of dat niet duur is, LinkedIn-adverteren? Je betaalt er iets meer budget voor dan voor 

Facebook- en Instagram-advertenties. Maar daar staat tegenover dat je je via LinkedIn specifiek kunt richten op bepaalde functietitels, groepen, branches en bedrijven. Ook is LinkedIn natuurlijk dé plek waar je een zakelijke doelgroep bereikt. 

Met alle keuzes die je hebt is het alleen lastig bepalen waar jij goed aan doet. Zeker als adverteren op LinkedIn niet tot jouw gebruikelijke takenpakket behoort. Hoe zet je je budget op de juiste manier in? Wie zijn jouw ideale doelgroep? Voor die vragen is er Social Way to the rescue!   Wij helpen je om exact jouw doelgroep aan te spreken. Zodat jij meer klanten binnenhaalt, meer merkbekendheid behaalt en meer klanten in de wacht sleept.

Als je advertentiebudget inzet, dan wil je wel zeker weten dat je er concrete resultaten mee behaalt zoals..

Meer bezoekers op je site.

Een flinke stijging van je volgersaantallen.

Een groot aantal nieuwe nieuwsbriefabonnees.

Of nee, misschien wil je het liefst concrete bestellingen zien.

#success

Hoe weet je dan zeker dat je jouw budget niet als confetti doelloos in het rond schiet, maar dat het ook echt iets oplevert? Ha, dat is waar wij voor zijn!

Samen zorgen we ervoor dat je met jouw advertentiebudget een continue stroom aan klanten behaalt, waardoor jouw omzet stijgt en je meer financiële ruimte en tijd overhoudt om te doen waar jouw hart sneller van gaat kloppen.

Portfolio

Ons eerdere werk

Krachtige campagnes opzetten voor jouw social media – dát is waar wij blij van worden. Nog blijer worden wij ervan dat wij daarmee ambitieuze ondernemers zoals jij mogen helpen om hun mooie bedrijf te laten groeien door middel van online-advertenties op social media. Hier een greep uit ons werk:

Kosten per website bezoeker: €0,05 
Kosten per resultaat: 1,20 per lead

ROAS: 36 (dat is per euro besteeld, 36 verdiend!)
Bereikte mensen: 50.000 mensen per maand
Website bezoekers: 4000 per maand

Kosten per website bezoeker: €0,23 
Bereikte mensen: 40.000 mensen per maand
Leads: 70 per maand

#playhard

Hoe werken we?

Ik zeg ‘we’, maar eigenlijk is vooral het team van Social Way aan het werk. Dat is nu juist het fijne aan Social Way: jij hoeft je campagnes niet voortdurend in de gaten te houden en te finetunen. Daarvoor zijn wij er. Een samenwerking met Social Way ziet er als volgt uit:

  • w

    Stap 1: Intake

    Die magische klik – dat is het eerste wat belangrijk is voor een samenwerking. Dus laten we eerst vrijblijvend kennismaken. Dan weet jij wie er achter deze site schuilgaat en kunnen we kijken wat jij zoekt. Ik werp alvast een blik op je account, vertel of social-media-adverteren bij jouw doelen past en laat je weten hoe ik daarbij kan helpen.

  • w

    Stap 2: Koppeling met teamlid

    Bij akkoord kijk ik welke expert uit het Social Way team of ik je het beste kan helpen. Daarna word je dus gekoppeld aan een teamlid. Het is belangrijk dat jij je goed voelt bij het teamlid. Indien dit niet het geval is kijken we of een ander teamlid beter bij jou en jouw bedrijf past. We communiceren via Asana samen, zodat we alles op één plek hebben.

  • h

    Stap 3: Plan van aanpak

    Een goed plan is het halve werk. Dus starten we met een slimme strategie. We maken een plan van aanpak waarmee we online advertenties op LinkedIn optimaal inzetten om jouw doelgroep te bereiken.

  • Stap 4: Campagnes creëren

    We geven je instructies om passende beelden aan te leveren, waarna we inhoudelijke advertentieteksten schrijven die jou helpen om je ideale klant te bereiken. Natuurlijk laten we je het campagnemateriaal zien, zodat je er altijd nog feedback op kunt geven.

  • Stap 5: Live & monitoring

    En dan is hét c(h)ampagnemoment daar: de campagne staat LIVE. Natuurlijk zijn we er daarmee nog niet. We zitten er bovenop zolang de campagne loopt, zodat we waar mogelijk alles kan finetunen. Zo halen we alles uit de campagne.

  • Stap 6: Resultaten

    Spannend, spannend! Daar zijn de eerste resultaten. Elke twee weken ontvang je van ons een update met de campagneresultaten van die week. Zo weet je precies hoe het ervoor staat. En of je de champagnefles nogmaals kunt ontkurken.

  • Stap 7: Check-up via Zoom

    Je bent vast heel nieuwsgierig hoe het gaat. En wat mijn adviezen zijn voor de campagne. Daarom hebben we elke maand een Zoom-call van 30 minuten. We sturen je van tevoren een resultatenanalyse en nemen die met je door. Dit is hét moment waarop je al je vragen op ons kunt afvuren. Samen kijken we of jij tevreden bent en wat we misschien anders kunnen doen.

ONS aanbod

LinkedIn adverteren

Van een slimme online-advertentie-strategie tot krachtige advertentieteksten – je kunt alles rondom LinkedIn-advertenties uitbesteden aan mij. Allemaal tegen een vaste prijs per maand, zonder verrassingen. Of nou ja, hopelijk wél met verrassende resultaten, maar zonder verrassende extra kosten.

De opstartkosten betaal je eenmalig aan het begin van de campagne, zodat we goed van start kunnen. Die kosten zijn bedoeld om je account in te richten, koppelingen te maken, updates door te voeren en de strategie voor je uit te werken.

Maandelijkse investering

550,-

Alle prijzen excl. BTW.
Let op: dit tarief is exclusief de advertentiekosten die je aan LinkedIn betaalt.

+ eenmalig €295 opstartkosten*

Inclusief

  • 2-3 maandelijkse campagnes 
  • Advies over jouw doelgroep, een passend budget en het juiste platform
  • Plan van aanpak waarmee we jouw doelgroep spot on bereiken
  • A/B-tests met beeldmateriaal en meerdere doelgroepen 
  • Krachtige advertentieteksten
  • Beeld advies
  • Elke twee weken een resultaten update
  • Maandelijkse rapportage en Zoom-call
  • Zekerheid over een succesvolle campagne én daar zelf geen omkijken naar hebben

Meer over mij

Sanne: social-media-fanaat vanaf het eerste uur

Een echte globetrotter..

.. maar in mijn hart nog altijd een Brabander. Verzot op sushi en de veroorzaker dat de flessen sojasaus hier in huis zo snel leeg zijn.

Maar er is nog iets waar ik verslaafd aan ben: social-media-marketing.

Als social-media-expert help ik jou om met je content zichtbaar te zijn bij juist je ideale klant. Ik zorg ervoor dat jouw doelgroep de conversieknop of je site werkelijk weet te vinden. En ik maak je met alle liefde wegwijs in de wereld van algoritmes, campagnebudgetten en ads-instellingen.

Na mijn studie Business Administration zette ik meer dan duizend campagnes op.

Van zzp’ers tot grote bedrijven. Met budgetten van een paar tientjes tot wel tienduizenden euro’s per maand. Met die ervaring op zak draai ik campagnes die wél hun vruchten afwerpen voor ambitieuze ondernemers zoals jij.

Waarom Social Way?

R

Succesvolle online-advertenties op social media voor elk budget

Voortdurende monitoring voor het beste resultaat

Transparante prijzen én heldere resultaten

w

Eerlijk advies over een passend budget

Persoonlijk contact & altijd binnen 24 uur reactie op je vragen

#reviews

Veelgestelde vragen
* Waarvoor zijn de opstartkosten?

De opstartkosten betaal je eenmalig aan het begin van de campagne, zodat we goed van start kunnen. Die kosten zijn bedoeld om je account in te richten, koppelingen te maken, updates door te voeren en de strategie voor je uit te werken.

Wat levert adverteren op social media mij op?

Dat verrekte algoritme. Het zorgt ervoor dat je met je standaard posts op Instagram en Facebook vaak maar 20% van je volgers bereikt. En niet-volgers? Die weten je al helemaal niet te vinden. Dat algoritme kan ik niet voor je wegtoveren, wél bestaat er een handige manier om toch ideale klanten te bereiken. Ook buiten je volgers om. Adverteren op social media dus!  Je bereikt er een veel groter publiek mee en behaalt zo meer bezoekers, volgers, leads, klanten en omzet.

Waarom zou ik online advertenties op Instagram- of Facebook uitbesteden?

Het lijkt zo simpel: je zet wat budget in, klikt wat instellingen aan en je campagne staat live. Maar niets is minder waar. Wil je met jouw budget zoveel mogelijk effect behalen? Dan zijn de juiste instellingen en een goede doelgroepselectie heel belangrijk. En dan moet je ook nog je campagne voortdurend monitoren en finetunen. Dat vraagt om de nodige kennis en om een flinke bult tijd. Door je Instagram- en Facebook-advertenties uit te besteden aan mij bespaar jij veel tijd, betaal je vaak minder per klik en weet je zeker dat jouw campagne voortdurend optimaal presteert. Ook als Facebook en Instagram hun platformen updaten.

Hoe zorg jij ervoor dat je de juiste doelgroep voor mij bereikt?

Je doelgroep bepalen is iets wat ik heel zorgvuldig doe op basis van ons gesprek samen. Bij adverteren op social media kun je specifiek je pijlen richten op jouw doelgroep. Ik kijk bijvoorbeeld naar leeftijd, regio, geslacht, interesses, functies en vaardigheden. Alles om de advertentie juist aan jouw ideale klant te laten zien!

Waarom is het slim om adverteren uit te besteden?

Een advertentiecampagne opzetten doe je niet zomaar even. Naast dat het tijd kost om uit te vogelen hoe het werkt, vraagt het ook om veel kennis om je campagne goed in te richten. Je moet je afvragen of je dat wel wilt. Want wat nu als je grof geld inzet, maar er niets mee behaalt? Of als je na een tijdje merkt dat Instagram en Facebook voor de zoveelste keer zijn veranderd, waardoor je campagne niets meer doet? Ik kan je adviseren over adverteren op social media, geef je eerlijk advies (ook over het benodigde budget) en ik ken de laatste wijzigingen op social-gebied. Ook weet ik welke instellingen nodig zijn en zorg ik er zo voor dat jij met je advertenties écht effect behaalt.

Hoeveel mediabudget moet ik inzetten om resultaat te behalen?
Voor LinkedIn is er een minimaal budget van €10 per dag per campagne vereist. We kijken samen wat er binnen jouw budget en behoeften past.
Waarom gaan we een samenwerking voor minimaal 3 maanden aan?

Simpel, omdat we na één maand nog niet goed kunnen bepalen hoe een campagne presteert. Er is tijd nodig om de campagne te optimaliseren door te kijken welke doelgroep en advertenties het beste werken. Na drie maanden hebben we dit goed kunnen testen en heb je daardoor wél een goed beeld van het resultaat. Dan kunnen we ook beter bekijken hoe we verder gaan.

Is het abonnement opzegbaar?

Ja, na die 3 maanden kun je je abonnement elk moment opzeggen. Zonder kleine lettertjes #pinkypromise

Aan de slag

Klaar voor een continue stroom aan klanten?

Ben jij er klaar voor om uit jouw social media echte klanten te halen? En om zo meer te verdienen met jouw mooie aanbod? Laten we Zoomen of bellen! Dan vertel ik je graag hoe wij jou kunnen helpen.

Plan zelf je afspraak in mijn agenda in. Of mail of app me via 06 – 51 28 53 40 of via info@socialway.nl.