Hey Liesbeth,

Stappenplan

Stap 1: Overeenkomst

De overeenkomst ontvang je via SignRequest in de e-mail. Controleer de gegevens en onderteken de overeenkomst. De factuur met de opstartkosten en de eerste maand ontvang je in de e-mail.

Stap 2: Kick-off formulier

Graag willen wij ons voorbereiden op de kick-off. Vul daarvoor het formulier in uiterlijk 24 uur voorafgaand de kick-off call.

Stap 3: Toegang advertentie accounts

Je geeft ons toegang tot je advertentieaccount, Google Analytics & Google Tag Manager. Hoe je dat kunt doen vind je hier onder.

Stap 4: Persoonlijke Google Drive map

Wij hebben een persoonlijke Google drive map aangemaakt, hierin verzamelen we al het beeldmateriaal, rapportages en andere belangrijke zaken. Ook staat hier een document in waar we je willen vragen om de login van de website neer te zetten, URL’s van landingspagina’s en thank you pages (van contactformulieren, gratis weggevers, aankopen etc.), zodat we die alvast kunnen gaan instellen. Ook mag je in het mapje beeld al het beeldmateriaal al zetten wat je hebt. Wij kijken dan wat er bruikbaar is en wat er nog nodig zal zijn voor de ads.

Stap 5: Kick-off call inplannen

Mocht je nog geen kick-off call ingepland hebben, wil ik je vragen om de call in te plannen. In de kick-off heb je een kennismaking en wordt er bepaald welke strategie we gaan hanteren en wordt het verdere plan van aanpak besproken. In de tussentijd gaan wij al aan de slag met het inrichten van jouw account. Zorg dat je voor deze call dus alles hebt aangeleverd, zodat wij alles kunnen voorbereiden. Het formulier uit stap 2 dient ook voor de kick-off call ingevuld en verstuurd te zijn.

    Let’s get clients

    JouwAds specialist

    Sanne Hesselmans

    Sanne Hesselmans

    sanne@socialway.nl

    Ik ben gek op cijfers en statistieken en tijdens mijn Bachelor Business Administration kwam ik er dan ook al snel achter dat mijn toekomst binnen marketing lag. Na mijn studie kwam ik in aanraking met adverteren op social media & Google en daar kon ik pas echt mijn passie kwijt. De combinatie van strategie, creativiteit, adviseren, cijfers en statistieken zorgde ervoor dat ik mij volledig wilde gaan focussen op dit vakgebied. Ik merkte dat ik voor mezelf wilde beginnen en nam 2,5 jaar geleden een sprong in het diepen. Ik zei alles in Nederland op, vertrok voor 1,5 jaar naar het buitenland en runde mijn bedrijf vanuit daar. In die tijd runde ik talloze campagnes op Facebook/Instagram, Google, LinkedIn, Pinterest en TikTok en hielp ik 215+ ondernemers. In totaal heb ik al meer dan € 1.000.000 advertentiebudget gespend. Ik heb met heel veel verschillende strategieën getest. Ik heb veel ads mogen draaien en al meer dan € 1.000.000+ mogen spenden om zoveel mogelijk mee te gaan testen. En natuurlijk uiteindelijk daar hele mooie resultaten mee te behalen. Doordat ik dit al zolang doe en al zoveel verschillende soorten klanten heb mogen helpen, weet ik nu ook voor iedere ondernemer, dit is de beste strategie om daarvoor in te zetten

    Instructies toegang geven ads accounts

    Om voor je aan de slag te kunnen gaan, is het belangrijk dat je ons toegang geeft tot je advertentie accounts.

    Voor Google Analytics en Google Tag manager gebruik je het e-mailadres: team@socialway.nl.
    Voor de Meta Business Manager gebruik je het e-mailadres: socialwaynl@gmail.com.

    Google Tag Manager

    Google Analytics

    Meta Business Manager

    Dashboard

    We merken dat we door nog meer inzicht te hebben in bepaalde cijfers we voor nog betere resultaten kunnen zorgen, omdat we zo nog weten waar eventuele knelpunten liggen. Daarom zouden we je willen vragen om een aantal gegevens bij te houden in ons dashboard waar we beide toegang tot hebben, zodat we nog beter kunnen kijken naar optimalisatie en nog een beter resultaat in omzet uit onze advertenties kunnen halen.

    Je kunt altijd in het dashboard, zodat je zelf ook op de hoogte bent van alle cijfers en we zoveel mogelijk transparantie hebben. Hier kun je ook je eigen cijfers in delen, zodat wij ook inzicht hebben in wat de marketing daarachter precies doet en dat we ook kunnen kijken, waar liggen eventuele knelpunten om ervoor te zorgen dat het resultaat nog beter is.

    Let op: de link naar jouw dashboard zal later worden toegevoegd.

    Meetings & Communicatie

    Om het overzicht te bewaren en snel dingen op te kunnen pakken, kun je jouw vragen mailen naar jouw ads specialist.

    Heb je ook content kun je deze zelf uploaden in je persoonlijke Google drive map en ons een seintje te geven via de e-mail als er nieuwe content in staat. Zo raken we zeker geen bestanden kwijt en blijft alles op een overzichtelijke en gezamenlijke plek.

    Updates

    Je ontvangt elke week op uiterlijk dinsdag een update over de vorige week met wat cijfers en bijzonderheden die wij zijn. Zo ben je nog meer op de hoogte wat er allemaal gebeurt.

    Kwartaalmeeting

    We zijn heel erg zuinig op jouw tijd en zowel onze tijd. Dat maakt dat we kwartaal meetings inplannen, zodat we echt even de diepte in kunnen gaan, voldoende data hebben om ook te bespreken en zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van deze tijd. Je ontvangt wel maandelijks de rapportage via de e-mail.

    Om kwartaal meetings in te plannen wordt nog contact met je opgenomen.

    Plan jouw kick-off call